Na Severní Terase proběhla modernizace trolejového vedení. V provozu byla kyvadlová doprava


Červencový prodloužený víkend byl ve znamení výluky na trolejbusových linkách, které obsluhují oblast Severní Terasy. Důvodem byla rozsáhlá modernizace trakčního trolejového vedení. 

Autobusy náhradní dopravy označené symbolem X v zastávce Stavbařů
Celá akce byla zahájena ve čtvrtek 4. července 2019 v 8 hodin ráno. Trolejbusové linky číslo 52 a 55, které
běžně končí v zastávce Severní Terasa, tak byly od této hodiny ukončeny nezvykle již v zastávce Mírová. Mezi stanicemi Mírová a Severní Terasa byla zavedena náhradní autobusová linka označená jako X, která nahrazovala právě trolejbusové linky 52 a 55 v dotčením úseku. Na linku byly vypraveny celkem dva autobusy; konkrétně se jednalo o vůz Mercedes-Benz Citaro ev. č. 49 a také v současnosti nejstarší provozovaný autobus ústeckého dopravního podniku, tedy o Renault/Karosa Citybus ev. č. 12.  Trolejbusové linky 51, 53 a 60 byly již od ranního výjezdu v plné režii provozovny Předlice a byly tak obsluhovány autobusy. Konkrétně se jednalo o vozy ev. č. 47, 57, 78, 86 a 89, které zajišťovaly provoz na lince 51 a o vozy ev. č. 39, 52, 53, 59 a 81, které byly vypraveny na linku 60.
Důvodem této výluky byla rozsáhlá modernizace trakčního trolejového vedení v prostoru zastávek a  trolejbusového obratiště Severní Terasa. 

Do práce byly vyslány všechny pracovní vozidla DPMÚL
Pracovníci ze střediska Pevného trakčního zařízení v oblasti zastávky Severní Terasa během celého dne zajišťovali údržbu zastaralého trolejového vedení. Došlo tak k výměně starých lanových převěsů a izolátorů. Zároveň došlo k demontáži starých podvěsných armatur, konkrétně šlo o křížení na výjezdu z trolejbusového obratiště a o sjížděcí výhybku před zastávkou ve směru Mírová. Ústeckému dopravnímu podniku také sekundovali pracovníci společnosti Elektroline, kteří si s sebou přivezli svá pracovní vozidla. 
Ústeckým pracovníkům pomáhala i firma Elektroline a jejich pracovní vozidla
Celá akce byla ukončena ve večerních hodinách, kdy došlo k odzkoušení všech nově dosazených komponent za pomoci zkušební jízdy trolejbusu. Údržba tak přispěje ke zvýšení plynulosti trolejbusové dopravy a ke snížení finanční náročnosti na údržbu trakčního trolejového vedení. 
Do provozu byly vypraveny i v současnosti nejstarší autobusy, tedy Citybusy

Mírová byla výjimečně konečnou zastávkou i pro trolejbusové linky 52 a 55



Na Severní Terase proběhla modernizace trolejového vedení. V provozu byla kyvadlová doprava Na Severní Terase proběhla modernizace trolejového vedení. V provozu byla kyvadlová doprava Reviewed by Administrátor on 4.7.19 Rating: 5

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.