Červencový prodloužený víkend byl ve znamení výluky na trolejbusových linkách, které obsluhují oblast Severní Terasy. Důvodem byla rozsáhlá modernizace trakčního trolejového vedení.
Autobusy náhradní dopravy označené symbolem X v zastávce Stavbařů |
Celá akce byla zahájena ve čtvrtek 4. července 2019 v 8 hodin ráno. Trolejbusové linky číslo 52 a 55, které
běžně končí v zastávce Severní Terasa, tak byly od této hodiny ukončeny nezvykle již v zastávce Mírová. Mezi stanicemi Mírová a Severní Terasa byla zavedena náhradní autobusová linka označená jako X, která nahrazovala právě trolejbusové linky 52 a 55 v dotčením úseku. Na linku byly vypraveny celkem dva autobusy; konkrétně se jednalo o vůz Mercedes-Benz Citaro ev. č. 49 a také v současnosti nejstarší provozovaný autobus ústeckého dopravního podniku, tedy o Renault/Karosa Citybus ev. č. 12. Trolejbusové linky 51, 53 a 60 byly již od ranního výjezdu v plné režii provozovny Předlice a byly tak obsluhovány autobusy. Konkrétně se jednalo o vozy ev. č. 47, 57, 78, 86 a 89, které zajišťovaly provoz na lince 51 a o vozy ev. č. 39, 52, 53, 59 a 81, které byly vypraveny na linku 60.
běžně končí v zastávce Severní Terasa, tak byly od této hodiny ukončeny nezvykle již v zastávce Mírová. Mezi stanicemi Mírová a Severní Terasa byla zavedena náhradní autobusová linka označená jako X, která nahrazovala právě trolejbusové linky 52 a 55 v dotčením úseku. Na linku byly vypraveny celkem dva autobusy; konkrétně se jednalo o vůz Mercedes-Benz Citaro ev. č. 49 a také v současnosti nejstarší provozovaný autobus ústeckého dopravního podniku, tedy o Renault/Karosa Citybus ev. č. 12. Trolejbusové linky 51, 53 a 60 byly již od ranního výjezdu v plné režii provozovny Předlice a byly tak obsluhovány autobusy. Konkrétně se jednalo o vozy ev. č. 47, 57, 78, 86 a 89, které zajišťovaly provoz na lince 51 a o vozy ev. č. 39, 52, 53, 59 a 81, které byly vypraveny na linku 60.
Důvodem této výluky byla rozsáhlá modernizace trakčního trolejového vedení v prostoru zastávek a trolejbusového obratiště Severní Terasa.
Do práce byly vyslány všechny pracovní vozidla DPMÚL |
Pracovníci ze střediska Pevného trakčního zařízení v oblasti zastávky Severní Terasa během celého dne zajišťovali údržbu zastaralého trolejového vedení. Došlo tak k výměně starých lanových převěsů a izolátorů. Zároveň došlo k demontáži starých podvěsných armatur, konkrétně šlo o křížení na výjezdu z trolejbusového obratiště a o sjížděcí výhybku před zastávkou ve směru Mírová. Ústeckému dopravnímu podniku také sekundovali pracovníci společnosti Elektroline, kteří si s sebou přivezli svá pracovní vozidla.
Ústeckým pracovníkům pomáhala i firma Elektroline a jejich pracovní vozidla |
Celá akce byla ukončena ve večerních hodinách, kdy došlo k odzkoušení všech nově dosazených komponent za pomoci zkušební jízdy trolejbusu. Údržba tak přispěje ke zvýšení plynulosti trolejbusové dopravy a ke snížení finanční náročnosti na údržbu trakčního trolejového vedení.
Do provozu byly vypraveny i v současnosti nejstarší autobusy, tedy Citybusy |
Mírová byla výjimečně konečnou zastávkou i pro trolejbusové linky 52 a 55 |
Na Severní Terase proběhla modernizace trolejového vedení. V provozu byla kyvadlová doprava
Reviewed by Administrátor
on
4.7.19
Rating:
Žádné komentáře: